Sunday, November 8, 2009

XPDC HIDUP AKU DAN AKMAL DIKONKLUSI

Menggamit memori di lubuk hati,
Pemergianmu ku tangisi,
kehilanganmu dirasai.
Tanpamu ku sepi. Semoga persahabatan kekal abadi,
Suci abadi di bawh naugan Ilahi.
Semoga impianmu dapat kau kecapi.
Semalam kita bersama meniti hari..
Tapi kini kau meninggalkan aku sendiri.
tiada temanku makan di bakso lagi,
Dalam DOTA ku mati sendiri,
xdapat ak lumba motor lagi.
kelunakan dengkurmu tidak kudengari,
Keenakan maggi tidak dapat ku kongsi,
K-BOX kini sunyi sepi,
Kompang tergantung tidak berbunyi,
Xda lagi main ping pong sampai tiga pagi,
Xdapat masak sebb dia chef kami,
nasi lemak dah xda sape nak beli.
tinggal SI BLACKIE temanku tgk movie,
SUBRI...air xkan tumpah lagi,
dadaku sesak sebab da xdapat nak pau premiummu lagi,
movie hindi aku bagi kat si AMRI,
sbb tanpamu siapa lagi nak tgk hindi.
Maafkanku, Tkah x terjaga aku sendiri,
hari-hari aku makan nasi basi,
kerana tiada temanku pau si HAMIM KFC.
YES!!!! Xda lagi yg curi buah aku di Barn Buddy,
Dia xkan baca harakah lagi,
sebab terpaksa pangkah kerajaan bla jadi cikgu nnt.
Ekspidisi hidup kau dan aku...sudah ku konklusi,
jgan kau baca gelak sendiri.
PEPEPUN JGN LUPE KAMI BILE DA ADE GAJI NANTI.
HIHIHIHIHIIIIIII








Selamat jalan Saudara Akmal semoga dapat posting ke Labuan nnti.....

Yang xda otak tulis pakai kaki,
SAHABAT MU SEBERUS GIGI ( KHALID )

0 comments: